Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikolai Rimsky-Korsakov

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikolai Rimsky-Korsakov

    Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Dat merk ik ook wel hoor
    En ik werk thuis met twee schermen om constant een goeie balans te vinden tussen de twee en de juiste ligt daar altijd tussenin.
    Heb sinds kort pas twee schermen en mijn gekalibreerd profiel is foetsie...Maar de Spyder 2 kan hier niet mee overweg dus ik zal eens moeten kijken naar een andere oplossing.
    ik verifieer ook steeds om een gekalibreerd scherm en ook op een duurder en brol laptopscherm ...... waarop op het laatste ook geen structuur te zien is in de klaprozen
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #17
      Re: Nikolai Rimsky-Korsakov

      Acht ja, calibratieverschillen of slechtere schermen, digitaal is dat schering en inslag.
      Iedereen moet zijn foto maar tonen op zijn eigen scherm

      Meerdere hommeltjes scherp, leuk , het is mij nog niet gelukt, gisteren speelde er altijd minstens 1 een valse noot en met mijn "klaprozenconfiguratie" helpt diafragmeren nog nauwelijks.

      frans
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #18
        Re: Nikolai Rimsky-Korsakov

        Ik vind 'm wel mooi. Maar had ook liever wat meer doortekening gezien in de klaprozen. Vind ze ietsje te 'plat'.

        Groetjes,
        Jolien
        Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

        Comment


        • #19
          Re: Nikolai Rimsky-Korsakov

          Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
          Ik vind 'm wel mooi. Maar had ook liever wat meer doortekening gezien in de klaprozen. Vind ze ietsje te 'plat'.

          Groetjes,
          Jolien
          Dat is nou net wat ik ook bedoelde en blijf daarbij, maar amaai. En dan dat onderlinge gezeur over schermen, overdreven gelijkhalerij en naast de kwestie. Sorry, dit hoefde allemaal niet
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #20
            Re: Nikolai Rimsky-Korsakov

            Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk bericht
            En dan dat onderlinge gezeur over schermen, overdreven gelijkhalerij en naast de kwestie. Sorry, dit hoefde allemaal niet
            elk foto-opleiding of fotomagazine geeft aandacht aan kleurprofielen , scherminstellingen, ......
            het maakt juist allemaal deel uit van digitale fotografie
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

            IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

            Comment


            • #21
              Re: Nikolai Rimsky-Korsakov

              Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
              elk foto-opleiding of fotomagazine geeft aandacht aan kleurprofielen , scherminstellingen, ......
              het maakt juist allemaal deel uit van digitale fotografie
              Hierin heb je gelijk en ere wie dat toekomt. Maar besef je wel goed welke impact je opmerkingen over die "schermen" kan teweegbrengen bij vele leden ? Weet jij van iedereen wie wat heeft, wat ze voor opleiding achter de rug hebben en wat hun huidige functies en bezigheden zijn ? Als moderator zou je beter moeten weten ! Ja, ik ben hierover nu eens erg kwaad geweest, heb mijn boosheid geventileerd en wordt nu de kalme zelf.
              Oprechte groeten,
              hogteneer.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X