Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De kleuren vind ik prachtig weer gegeven. Zo ook het contrast met de achtergrond.
Sommigen zullen die diagonaal mooi vinden, ik vind het te strak. In combinatie met de centrale positie van de libel komt de foto vrij statisch over. Het feit dat de libel niet overal even scherp is (achterlijfje, rechter vleugeltopjes) vind ik over het algemeen geen probleem. Maar in dit geval, omdat de foto zo strak is, had hij perfect scherp mogen zijn.
Maar ... je foto steekt kop en schouders uit boven veel ander werk hier op BD
Heel mooie en verzorgde opname ! Met een heel sterke compo !
Er zit wel een schoonheidsfoutje op de bovenste helft van de stengel, linkerzijde : een donkere lijn loopt langs de stengel heen. Kan eenvoudig weggewerkt worden denk ik.
De kleuren vind ik prachtig weer gegeven. Zo ook het contrast met de achtergrond.
Sommigen zullen die diagonaal mooi vinden, ik vind het te strak. In combinatie met de centrale positie van de libel komt de foto vrij statisch over. Het feit dat de libel niet overal even scherp is (achterlijfje, rechter vleugeltopjes) vind ik over het algemeen geen probleem. Maar in dit geval, omdat de foto zo strak is, had hij perfect scherp mogen zijn.
Maar ... je foto steekt kop en schouders uit boven veel ander werk hier op BD
Zo denk ik er ook over !
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment