Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi, maar ik vind de foto net een ietsepietsie te donker.
PS: zijn die beesten echt zo diepblauw gesatureerd?
Waarschijnkijk heb je zo'n beestje nog niet in levende lijve gezien, want ze zijn idd diep-diep donkerblauw. Komt er nog bij dat deze foto héél vroeg in de morgen gemaakt is. Enfin, 'k heb er een lichtere versie bijgezet
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
ja ik heb er zo'n goeie 3 weken mee te maken had daar in de ardennen ,het zat daar vol van deze soort ,en ze zijn idd diepdonkerblauw en die ogen dof pikzwart (sommige bruin),ze zijn volgens mijn ervaring daar, heel moeilijk te belichten ,en zeker in tegenlicht of te weinig ,doordat ze juist zo donker zijn ,daarom zeg ik hier een supermooie scherpe close up (je ziet zelfs de rastertjes in zijn donkere ogen),en naar mijn gevoel goed belicht
Waarschijnkijk heb je zo'n beestje nog niet in levende lijve gezien, want ze zijn idd diep-diep donkerblauw. Komt er nog bij dat deze foto héél vroeg in de morgen gemaakt is. Enfin, 'k heb er een lichtere versie bijgezet
Ik heb die inderdaad nog niet in het echt gezien en als ze er uitzien zoals op deze foto zijn het mooie diertjes. Vind je deze alleen in de Ardennen of ook bij ons in de Kempen?
Ik heb die inderdaad nog niet in het echt gezien en als ze er uitzien zoals op deze foto zijn het mooie diertjes. Vind je deze alleen in de Ardennen of ook bij ons in de Kempen?
Comment