Juffer en bloem staan en schitterend op. Qua opbouw had er van mij onder in een strookje afgekund. Komt er wat meer balans in het geheel (denk ik toch).
Oorspronkelijk geplaatst door Niek GoossenBekijk bericht
Juffer en bloem staan en schitterend op. Qua opbouw had er van mij onder in een strookje afgekund. Komt er wat meer balans in het geheel (denk ik toch).
Goeie tip , 'k heb daar ook aan gedacht, maar dan ben 'k mijn 2/3 formaat kwijt
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
weeral heel mooi Jacky ,prachtige compo zo op dat bloemetje en zo te zien aan de druppeltjes weeral vroeg uit bedje ,deze juffertjes zijn toch ook mijn favorieten hoor
dit mag dan een hele mooie compo zijn jackske
maar als ik eerlijk mag zijn mis ik hier de scherpte die ik van je gewend ben
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
dit mag dan een hele mooie compo zijn jackske
maar als ik eerlijk mag zijn mis ik hier de scherpte die ik van je gewend ben
Is idd niet zo scherp, spijtig genoeg is het licht niet rap je dąt is 's morgens vroeg, flitsen doe ik niet en ophelderen met een schermpje bracht ook niet veel aarde aan de dijk...
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment