Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zwarte vlinder
Collapse
X
-
-
Re: Zwarte vlinder
Ik vind het een leuk experiment.
Niet iedereen hier zal het kunnen smaken, maar ik hou van het zoeken naar sprekende beelden. Even je nek uitsteken, kan geen kwaad.
De vierkante kadering vind ik niet zo sterk. Ik verwacht een kloeker beeld met een klassieke 3:2 kader.
Maar het grafische vind ik prachtig !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
-
Een beetje weg gommen liks onder zodat het witte vlak nog groter wordt en er minder afleiding bestaat voor de vlinder zou het geheel volgens mij ten goede komen.
Ik ben er niet wild van, maar ik waardeer elke poging om origineel uit de hoek te komen.
Comment
-
Het proberen waard, maar ik het zwart van de vlinder te massief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtHet proberen waard, maar ik het zwart van de vlinder te massief.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtHet proberen waard, maar ik het zwart van de vlinder te massief.
Ik dank de kijkers en commentatoren.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtIk vind het een leuk experiment.
Niet iedereen hier zal het kunnen smaken, maar ik hou van het zoeken naar sprekende beelden. Even je nek uitsteken, kan geen kwaad.
De vierkante kadering vind ik niet zo sterk. Ik verwacht een kloeker beeld met een klassieke 3:2 kader.
Maar het grafische vind ik prachtig !
Greetz, Kariboe
grt.hogteneerKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment