Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik ben eens nieuwsgierig hoe iedereen tegen dit prentje zal aankijken
Hou jullie niet in hoor
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Big Bang is goed gekozen voor deze foto hoor, prachtig gedaan.
(Efkens mieren melken, kunt ge dat piepklein takje, iets rechts onder de kern, niet weg werken?)
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Big Bang is goed gekozen voor deze foto hoor, prachtig gedaan.
(Efkens mieren melken, kunt ge dat piepklein takje, iets rechts onder de kern, niet weg werken?)
Grtz, RF
Hehe, ik heb er een kwartier zitten naar staren, twijfelen of ik het (mini)takje zou wegclonen of niet.
Uiteindelijk heb ik het laten staan, omdat ik het op een of andere manier plezant vond dat er ergens in het beeld toch nog scherpte was. Maar... ik kan je suggestie meer dan begrijpen
Van Big Bang gesproken...wàt het juist is geen idee, maar mooi vind 'k 't wel
Het is gewoon een uitgebloeide paardenbloem, de scherpte helemaal op de top gelegd en minieme DOF. Daarna de witbalans een beetje verschoven naar een leuk uiterste.
Iedereen bedankt voor de complimenten - naar zo'n beelden ben ik echt op zoek, maar ik begrijp dat niet iedereen dit ambieert...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Hehe, ik heb er een kwartier zitten naar staren, twijfelen of ik het (mini)takje zou wegclonen of niet.
Uiteindelijk heb ik het laten staan, omdat ik het op een of andere manier plezant vond dat er ergens in het beeld toch nog scherpte was. Maar... ik kan je suggestie meer dan begrijpen
sjeik hoor
nu was dit takje mij ook iets wat me direct opviel en wat ik zou wel klonen
maar je opmerking om een scherp aandachtspunt te behouden doet me ook twijfelen.
Mocht je de foto gepost hebben bij abstract zou ik concluderen: wegshoppen maar bij dit forum macro zou ik het nu ook durven behouden.
nie simpel hé
Comment