Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik heb de indruk dat je een kunstmatige dof hebt gecreëerd.
Links aan het tweede pootje van de eerste kever begint de bg al onscherp te worden, terwijl de tweede kever bijna scherp is tot van achter.
Corrigeer me als ik fout ben.
Desondanks vind ik het natuurlijk wel positief om zulk een scherpte te zien op beide kevers
Ik heb de indruk dat je een kunstmatige dof hebt gecreëerd.
Links aan het tweede pootje van de eerste kever begint de bg al onscherp te worden, terwijl de tweede kever bijna scherp is tot van achter.
Corrigeer me als ik fout ben.
Desondanks vind ik het natuurlijk wel positief om zulk een scherpte te zien op beide kevers
Dit heb ik gedaan: gekadreerd, niveaus wat aangepast omwille van het harde licht.
de dof niet aangepast, gebruik grote opening. (zie exif).
Model = Sony DSC-H5
Date Time = 2010-05-26 10:53:34
Exposure Time = 1/1250"
F Number = F5.6
ISO Speed Ratings = 200
Date Time Original = 2010-05-20 12:13:50
Exposure Bias Value = -0.3EV
Max Aperture Value = F2.83
Metering Mode = Spot
Flash = Flash did not fire, compulsory flash mode
Focal Length = 18.6mm
Dit heb ik gedaan: gekadreerd, niveaus wat aangepast omwille van het harde licht.
de dof niet aangepast, gebruik grote opening. (zie exif).
Model = Sony DSC-H5
Mercikes voor de info. Het 'geheim' schuilt volgens mij in het gebruik van je compact camera. Daarmee haal je zoveel scherpte op beide kevers.
De voor mij 'vreemde' dof links, zal dan wel te wijten zijn aan het blad dat daar opeens de diepte in gaat.
Mysterie opgehelderd
(en eerlijk gezegd krijgt de foto voor mij een weerwaarde nu ik dit weet )
Comment