Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
da's eigenaardig, hier op mijn scherm toont hij perfect. Maar als jullie dit allemaal zeggen zal hij inderdaad wel te licht zijn. Nog eens even mijn scherm kalibreren dus.
maar bedoelen jullie dat gans de foto te licht toont, of enkel de equisetum, of het haftje?
Zo gauw ik weet wat jullie precies bedoelen zal ik hem eens wat bijwerken. Maar dat zal wel avondwerk worden want ik moet nog zo'n 30 meter boordsteen in de grond stoppen.
Dank voor de reacties allemaal.
Blijkbaar zijn de meningen verdeeld over de helderheid van de opname. Was daarom van plan om vanavond mijn scherm nog eens te kalibreren ter controle en eventueel bij te werken. Maar na 11 uur zo goed als non-stop betonnen boordstenen plaatsen heb ik daar nu echt de puf niet meer voor.
De hoek waaronder je op je scherm kijkt, zorgt ook al voor een lichter of donkerder effect. Zoals ik ervoor zit (als een zak patatten) mag hij ook een tikje donkerder in z'n geheel.
Maarre ... eigenlijk doet dat geen afbreuk aan deze opname hoor. Ik vind het een hele mooie plaat
Comment