Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
zou dit ook niet de Keizerlibel kunnen zijn ,k'heb de indruk dat het dezelfde libel is als op mijn foto ,dacht ik toch??
Tja, spijtig dat die libel nog moet 'harden' om de kleuren te kunnen zien, geen idee welke het kan zijn ...we hadden wel geluk : er waren drie uitsluipingen tegelijk bezig,( we waren met drie ! ) in dezelfde stadia als die van jou, het was nochthans pas 5 h 45 !!!
Morgen gaan we vroeger !!!
Tja, spijtig dat die libel nog moet 'harden' om de kleuren te kunnen zien, geen idee welke het kan zijn ...we hadden wel geluk : er waren drie uitsluipingen tegelijk bezig,( we waren met drie ! ) in dezelfde stadia als die van jou, het was nochthans pas 5 h 45 !!! Morgen gaan we vroeger !!!
dat zal wel zijn,ik mag om 4u uit de veren.
Knap zoals gewoonlijk.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Prachtig he, en wat een schitterende achtergrond ...
frans
weer een pracht plaatje jackske
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment