Nog eentje van het klein koolwitje.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Klein witje...
Collapse
X
-
-
Re: Klein witje...
Hoe jij er telkens in slaagt om met een beperkte, juist gedoseerde dof de scherpte steeds exact op de juiste plaats te leggen... Ik kan het je niet nadoen...
Maar eigenlijk maak ik me ongerust over u. Ik zie dat je studente bent en als jij aan dit tempo blijft plaatjes schieten vermoed ik dat er van blokken niet veel in huis komt.
Ge moet gij blokken in deze blokperiode hé meiske, anders komder nie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtHoe jij er telkens in slaagt om met een beperkte, juist gedoseerde dof de scherpte steeds exact op de juiste plaats te leggen... Ik kan het je niet nadoen...
Maar eigenlijk maak ik me ongerust over u. Ik zie dat je studente bent en als jij aan dit tempo blijft plaatjes schieten vermoed ik dat er van blokken niet veel in huis komt.
Groetjes,
Jolien
Comment
-
-
-
Heerlijke DOF
De BG kon misschien iets helderder ?* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
-
mooie compo en DOF
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht...
je maakt prachtige plaatjes maar verwaarloos je studie niet
mijn oudste dochter heeft net haar studie Orthopedagogie in Antwerpen opgegeven een maand voor het einde
heb er slapelose nachten aan over gehouden
is niet prettig om als ouder dit te moeten mee maken
ze is moe gestudeerd en wil er een jaartje tussen uit van dat studeren wil het na een jaar gewerkt te hebben terug op nieuw aanpakken maar wie weet hoe dat zal aflopenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk berichtDat is inderdaad een beetje een probleempje... maar ik doe toch wel m'n best, hoor.
Groetjes,
Jolien
Je maakt prachtige opnamen, Jolien
grt.hogteneerKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment