Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik denk dat het onderwerp iets te eenvoudig is om de aandacht te trekken. Ik denk dat een kleine eye-catcher al veel zou doen. Een simpele mier bovenop het hoedje zou misschien al genoeg zijn. Nu wordt het oog naar het hoedje (is dat de vruchtbodem?) getrokken, maar daar is in feite niets te vinden dat de moeite waard is om te bekijken.
Ik denk dat het onderwerp iets te eenvoudig is om de aandacht te trekken. Ik denk dat een kleine eye-catcher al veel zou doen. Een simpele mier bovenop het hoedje zou misschien al genoeg zijn. Nu wordt het oog naar het hoedje (is dat de vruchtbodem?) getrokken, maar daar is in feite niets te vinden dat de moeite waard is om te bekijken.
Er staan toch nog soms eenvoudige foto's hier op BD.
En die worden toch ook bekeken en over geoordeeld.
Het moet toch niet altijd een "Catsh" hebben...
Eenvoud is soms ook mooi ... vandaar deze bijdrage!
Er staan toch nog soms eenvoudige foto's hier op BD.
En die worden toch ook bekeken en over geoordeeld.
Het moet toch niet altijd een "Catsh" hebben...
Eenvoud is soms ook mooi ... vandaar deze bijdrage!
Mijn excuses als mijn mening wat hard aankwam, was niet mijn bedoeling.
Maar ik heb nooit gezegd dat je foto niet mooi was, enkel dat ik in de foto iets miste dat mijn aandacht trok en dan ook nog kon vasthouden. Het feit alleen al dat ik reageerde duidt er al op dat ik deze zeker de moeite vond om te reageren. Foto's die me totaal niets zeggen, daar reageer ik gewoon niet op.
Mijn excuses als mijn mening wat hard aankwam, was niet mijn bedoeling.
Maar ik heb nooit gezegd dat je foto niet mooi was, enkel dat ik in de foto iets miste dat mijn aandacht trok en dan ook nog kon vasthouden. Het feit alleen al dat ik reageerde duidt er al op dat ik deze zeker de moeite vond om te reageren. Foto's die me totaal niets zeggen, daar reageer ik gewoon niet op.
Oke... verkeerd begrepen dan!
Maar bedankt voor de tip!
Comment