Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Acrobaatje......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Acrobaatje......

    Staat er heel mooi en scherp op.
    Grtjs

    Comment


    • #17
      Re: Acrobaatje......

      Wat studeer jij feitelijk Biologie, fotografie, expert of genie Ik weet het nie en heb er geen zaken mee, voilŕ. Jij kent blijkbaar alle namen van dat dierlijke soort en maakt er nog knappe portretjes van ook
      grt.hogteneer
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #18
        Re: Acrobaatje......

        Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk bericht
        Wat studeer jij feitelijk Biologie, fotografie, expert of genie Ik weet het nie en heb er geen zaken mee, voilŕ. Jij kent blijkbaar alle namen van dat dierlijke soort en maakt er nog knappe portretjes van ook
        grt.hogteneer
        Dankuwel, hogteneer. Ik studeer Beeldende Kunsten, maar ga volgend jaar fotografie studeren (jammer dat ik dat niet eerder kon). Verder weet ik niet altíjd alle namen van de insectjes, maar dan raadpleeg ik google en zoek ik bij de soorten. Dan leer ik natuurlijk snel bij.

        Groetjes,
        Jolien
        Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

        Comment


        • #19
          Re: Acrobaatje......

          Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
          Ik studeer Beeldende Kunsten, maar ga volgend jaar fotografie studeren (jammer dat ik dat niet eerder kon). Verder weet ik niet altíjd alle namen van de insectjes, maar dan raadpleeg ik google en zoek ik bij de soorten. Dan leer ik natuurlijk snel bij.

          Groetjes,
          Jolien
          Heel interessant Beeldende kunst en nu nog eens fotografie bovenop ! Dan krijgen we hier binnenkort een topfotografe te zien (nu ook al een beetje, hoor) Maar er zal een ander wereldje opengaan met meer diepgang, de echte esthetiek en essentie van en in de fotowereld. Je zal ook de ECHTE denkpistes en analyses van... bijvoorbeeld je leraars leren kennen (zou wel eens verrassend kunnen zijn). Dank je voor uw antwoordt en wens je veel doorzettingsvermogen en succes !
          Mvg.hogteneer
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #20
            Re: Acrobaatje......

            No comment
            D
            D70avy

            D70s,D200, D700 en wa goe glas.....

            Comment


            • #21
              Re: Acrobaatje......

              Héél knap !
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

              Comment


              • #22
                Re: Acrobaatje......

                Heel mooi en scherp waar moet.
                Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                Comment


                • #23
                  Re: Acrobaatje......

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
                  Dankuwel, hogteneer. Ik studeer Beeldende Kunsten, maar ga volgend jaar fotografie studeren (jammer dat ik dat niet eerder kon). Verder weet ik niet altíjd alle namen van de insectjes, maar dan raadpleeg ik google en zoek ik bij de soorten. Dan leer ik natuurlijk snel bij.

                  Groetjes,
                  Jolien
                  vroeg me ook al af wat je studeerde
                  dat verklaard al veel die beeldende kunst ,je hebt dan overal een heel andere kijk op hé
                  this wel een mooie hoor dit rouwvliegje van je
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #24
                    Re: Acrobaatje......

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
                    Dankuwel, hogteneer. Ik studeer Beeldende Kunsten, maar ga volgend jaar fotografie studeren (jammer dat ik dat niet eerder kon). Verder weet ik niet altíjd alle namen van de insectjes, maar dan raadpleeg ik google en zoek ik bij de soorten. Dan leer ik natuurlijk snel bij.

                    Groetjes,
                    Jolien
                    Jolientje, begin te studeren meiske. We zullen je echt niet vergeten als je hier enkele weken wat minder post hoor, daarvoor zijn je foto's veel te beklijvend...Of klink ik nu als een ouwe bompa?

                    Comment


                    • #25
                      Re: Acrobaatje......

                      Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                      Jolientje, begin te studeren meiske. We zullen je echt niet vergeten als je hier enkele weken wat minder post hoor, daarvoor zijn je foto's veel te beklijvend...Of klink ik nu als een ouwe bompa?
                      Nee hoor. Ik vind het wel leuk dat jullie bezorgd om me zijn. Maar ik kan het niet laten om hier dagelijks langs te komen. Mijn studiewerk gaat voor, maar het komt uiteindelijk altijd wel in orde. Ookal begin ik dan 'op 't laatste gat'...

                      Groetjes,
                      Jolien
                      Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

                      Comment


                      • #26
                        Re: Acrobaatje......

                        Dat heb je weer mooi voor elkaar gebracht.
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                        Comment

                        Working...
                        X