Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zo'n teder onderwerp vraagt normaal een tedere achtergrond, maar hier zien we net het tegengestelde. Een frele onderwerp met een zeer harde, robuuste achtergrond. En het plaatje klopt perfect. Zelfs de ruis in de achtergrond vind ik bijdragen aan het geheel (sorry Jolien, maar ik deel dus je mening niet). En daarin toont zich voor mij de meester, het perfect laten harmoniëren van ogenschijnlijk tegenstrijdige motieven...
Broeva, Haro,....
Zo'n teder onderwerp vraagt normaal een tedere achtergrond, maar hier zien we net het tegengestelde. Een frele onderwerp met een zeer harde, robuuste achtergrond. En het plaatje klopt perfect. Zelfs de ruis in de achtergrond vind ik bijdragen aan het geheel (sorry Jolien, maar ik deel dus je mening niet). En daarin toont zich voor mij de meester, het perfect laten harmoniëren van ogenschijnlijk tegenstrijdige motieven...
Broeva, Haro,....
Ik kon dat zo goed niet onder woorden brengen
heel knap !
Mooi hoor
Perfect voorbeeld hoe een goed fotograaf mooi kan "abstrageren" - ontrekken aan de werkelijkheid.
Het onderwerp blijft - na wat kijken - herkenbaar, maar de keuzes van de fotograaf creëren een nieuw beeld, een eigen visie, een nieuwe werkelijkheid ! Knap !!!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Mooi hoor
Perfect voorbeeld hoe een goed fotograaf mooi kan "abstrageren" - ontrekken aan de werkelijkheid.
Het onderwerp blijft - na wat kijken - herkenbaar, maar de keuzes van de fotograaf creëren een nieuw beeld, een eigen visie, een nieuwe werkelijkheid ! Knap !!!
Greetz, Kariboe
Comment