Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

druivelaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: druivelaar

    Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
    Met een beetje zelfonderzoek naar uw favoriete bewerkingen is de vraag wel te beantwoorden, denk ik.


    Ik heb niet gesproken over dwarsbomen. Het is ver van mij iemand te willen stoppen in zijn fotografisch werk. Meer dan een uiting van mijn persoonlijk gevoel moet er niet achter worden gezocht.
    Ik prijs mijzelf gelukkig dat ik achter mij een beroepsfotograaf (in ruste) heb die mij voortdurend op mijn ziel geeft wanneer hij denkt dat ik stagneer of mijzelf herhaal. Ik ben bij BD lid geworden omdat ik ook wel kritiek van anderen wil hebben. Helaas komt er minder kritiek dan ik had gehoopt. De meesten maken zich uit de voeten met het mooi vinden.


    Daar bespeur ik een verschil tussen ons. Ik wil mij wel degelijk vergelijken met grote kunstenaars (en ik zie ook de verschillen wel hoor). Ook al is het bij mij eveneens een hobby, ik doe mijn best te ontwikkelen. te verrassen en te excelleren.


    Ik heb geen pleidooi gehouden voor een andere gils. Het was een uitdaging op fotografisch terrein.

    Met eveneens vriendelijke groet,
    Plaatwerker.
    Dank voor je uitleg. Kan me daar wel bij vinden. Ik tracht ook wel iets anders te brengen, maar ik moet het zelf ook kunnen smaken wat ik breng.
    Wanneer ik het zelf niet mooi vind en er niet zelf achter sta dan publiceer ik het niet.
    Vriendelijke groet.
    Gils

    Comment

    Working...
    X