Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wetende hoe een spin leeft en werkt, vind ik de titel niet goed De opname is heel geslaagd op het onderwerp maar de beeldvulling is veel te leeg, onbeduidend
grt.hogteneer
Wetende hoe een spin leeft en werkt, vind ik de titel niet goed De opname is heel geslaagd op het onderwerp maar de beeldvulling is veel te leeg, onbeduidend
grt.hogteneer
Hoe een spin leeft en werkt, ben ik me ook wel van bewust. Maar mag er niet soms een beetje fantasie zijn? Ik weet best ook wel dat een spin niet in zijn eigen web kan vastraken, maar ik liet mijn gedachten even de vrije loop toen het spinnetje begon te spartelen in zijn web. Dat is zo'n beetje mijn bedoeling. Maar ik respecteer je mening.
Ben ik trouwens niet mee eens... Dit vind ik net een troef van deze foto.
Minimalisme is iets dat ik best kan appreciëren in fotografie.
Get to the subject and cut the crap !
Canon EOS 400D - Sigma 17-50mm f/2.8 OS - Sigma 50mm f/2.8 Macro - Sigma 150mm f/2.8 Macro - Speedlite 430EX II Flickr
Comment