.........
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Alleen al voor de kleurjes.
Collapse
X
-
Alleen al voor de kleurjes.
Last edited by Macroshopper; 24 mei 2012, 18:06.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.Labels: Geen
-
-
Re: Alleen al voor de kleurjes.
mooie compo, scherpte en bg zoals die er moet zijnmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
-
Het is moeilijk in te schatten maar ik denk dat je scherpte iets te veel naar achter ligt.
Ik baseer mij hier op het feit dat de thorax en vleugels vooraan niet scherp zijn, maar meer naar achteren toe. Met een diafragma van f20 moet dit mogelijk zijn, of is dit een gecompenseerd diafragmagetal ?
Het kleurspel is in ieder geval zeer mooi!
Comment
-
zoals je zelf zegt, mooie kleuren, goede compo
maar qua scherpte zou ik Wim willen volgen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtzoals je zelf zegt, mooie kleuren, goede compo
maar qua scherpte zou ik Wim willen volgen
deze ligt inderdaad te ver naar achter
maar wat een kleuren zeg, alleen daarvoor verdient deze een pluimGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik sta altijd verwonderd te kijken hoe mooi de BG van je foto's altijd zijn ,je kan dat zo zien dat je daar heeeeel veel aandacht aan besteed ,prachtige foto trouwens'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtmooie compo, scherpte en bg zoals die er moet zijn
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtik ben er ook eentje die wim volgd in verband met de scherpte
deze ligt inderdaad te ver naar achter
maar wat een kleuren zeg, alleen daarvoor verdient deze een pluim
Bedankt voor de comments.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
Comment