Ofwel de 'kersenpitkever', die voordat het op een blaadje zijn weg ging zoeken, eerst even gedag kwam zeggen door even op mijn hand te landen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Furcipus rectirostris...
Collapse
X
-
-
Re: Furcipus rectirostris...
Die moet wel problemen hebben om verder te kijken dan zijn neus lang is
Mooi hoor!
-
Ja... werken met zo weinig scherptediepte is blijkbaar je handelsmerk hé. Het wordt dan echt millimeterwerk want een fractie ernaast en je hebt een gans andere foto. Je weet ze echter elke keer zo te leggen dat je foto's iets feeërieks krijgen en dat is een hele prestatie
Comment
-
-
Dat beest heb ik nu nog nooit gezien. Koddig geval.
Maar wel een zeer mooie opname. En dat met f 2,8?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtJa... werken met zo weinig scherptediepte is blijkbaar je handelsmerk hé. Het wordt dan echt millimeterwerk want een fractie ernaast en je hebt een gans andere foto. Je weet ze echter elke keer zo te leggen dat je foto's iets feeërieks krijgen en dat is een hele prestatie
deze heeft echt heel weinig scherpdiepte, en deze heb jij echt perfect weten benutten,
enorm enorm knap gedaan!Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
http://gallery.atsharp.com
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtVoor mij had je Pinokkio toch met een iets kleiner diafr.mogen vastleggen.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
Comment