Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
vedermug
Collapse
X
-
-
Re: vedermug
Op zich een bijzonder mooie, zachte foto. Maar ik vind het wel spijtig dat het hoofdje net buiten de scherpte ligt. Nu wordt (bij mij toch) de aandacht automatisch getrokken naar het achterlijf en het takje in de buurt van de achterpoot omdat daar de echte scherpte ligt. Bekijk de andere opnames van die mug eens, misschien zit er daar wel een tussen waar de scherpte wel goed ligt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtOp zich een bijzonder mooie, zachte foto. Maar ik vind het wel spijtig dat het hoofdje net buiten de scherpte ligt. Nu wordt (bij mij toch) de aandacht automatisch getrokken naar het achterlijf en het takje in de buurt van de achterpoot omdat daar de echte scherpte ligt. Bekijk de andere opnames van die mug eens, misschien zit er daar wel een tussen waar de scherpte wel goed ligt.Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.
MVG FLOWER Canon7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flower Bekijk berichtnee heb geen beter de scherpte zit op zen lijf kweet het , mischien vandag een beter bedankt voor je erlijke reactie
Zoals je zelf soms zegt, de zomer is nog lang, je maakt nog wel betere
fransbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Comment