Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
T-licht
Collapse
X
-
-
Re: T-licht
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtSchitterend
schoon licht, prima compo,
er is maar 1 ding dat ik wat minder vind en dat is die kader
frans
Groetjes, Kim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kya Bekijk berichtWat een lieverdje
Groetjes, Kim
Groetjes,
Jolien
Comment
-
-
een mooie
mooie compo en scherpteGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Ik volg de meningen over het kader, voor de rest een supergoeie hoor.
Het donkere stuk geeft m.i. een leuke gradient in de achtergrond zonder echt te storen.
Mooi uitgelicht. Mooie bokeh-bolletjes. Mooie kleuren.Over het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtSchitterend
schoon licht, prima compo,
er is maar 1 ding dat ik wat minder vind en dat is die kader
frans"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk berichtIk volg de meningen over het kader, voor de rest een supergoeie hoor.
Het donkere stuk geeft m.i. een leuke gradient in de achtergrond zonder echt te storen.
Mooi uitgelicht. Mooie bokeh-bolletjes. Mooie kleuren.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk berichtIk volg de meningen over het kader, voor de rest een supergoeie hoor.
Mooi uitgelicht. Mooie bokeh-bolletjes. Mooie kleuren.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
Comment