Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik zie eigenlijk veel te veel uitgebrande delen of delen die je hiervan hebt proberen te redden naar mijn gevoel. De achtergrond komt mij ook vreemd over.
... maar zoals ik zei, dit is mijn visie
Ik zie eigenlijk veel te veel uitgebrande delen of delen die je hiervan hebt proberen te redden naar mijn gevoel. De achtergrond komt mij ook vreemd over.
... maar zoals ik zei, dit is mijn visie
mooie compo maar achtergrond oogt idd heel raar
persoonlijk zou ik hier verticaal gewerkt hebben
Ontluikende varens zijn nu eenmaal grillig en niet makkelijk om voldoende DOF te krijgen, maar door je techniek ben je hier er wel mooi in geslaagd. Die achtergrond, tja, die is wat hij is, kan je aan sleutelen, maar dan ben je al niet meer bezig met fotografie...
De uitgebrande delen, laten we het op zonnebadende varens houden, want wie verlangt er niet naar die zon na een lange winter ?
Conclusie: weeral een mooi voorbeeld van een techniek die kunstzinnig beheerst en toepast.
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Hoeft niet steeds een afgeborstelde achtergrond te zijn: natuur mag ook natuurlijk overkomen. Sterke weergave van het onderwerp. Opletten met overbelichte delen.
grt.hogteneer
Comment