Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goeie compo en BG kleurtjes. Knap scherp maar voor mij te weinig DOF om echt top te vinden. (maar daarom zeker niet slecht hé)
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
De scherptediepte is hier voor mij ook op het randje (alhoewel toch scherp waar het scherp zou moeten zijn, dus twijfel ik toch nog......;) maar voor de rest een prima plaat
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
De scherptediepte is hier voor mij ook op het randje (alhoewel toch scherp waar het scherp zou moeten zijn, dus twijfel ik toch nog......;) maar voor de rest een prima plaat
Ik vind het contrast tussen scherpte en onscherpte net meerwaarde brengen; het laat je langer naar deze mooie foto kijken.
Groeten,
Fabrice,
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
voor mij zou dit een super pareltje zijn als de scherpte net ietsje verder had gelegen ,hoewel hij nu ook heel prachtig is ,op dat blaadje met die perfecte BG ,tof
Ik vind de beperkte DOF hier zeker geen meerwaarde geven aan de foto in tegendeel,
het werkt hier storend. Compositorisch zou ik boven en rechts ook wat bijsnijden zodat
het kopje wat minder centraal komt.
Na al die pro's en contra's merk je duidelijk het verschil van visie's, en maar goed ook.
Een geslaagde opname maar een compo die het diertje beter verdient. Te centraal met lege ruimtes rondom.
grt.hogteneer
Comment