Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Net terug van mijn eerste bezoek aan het Torfbroek, eigenlijk prospectie om er eens te gaan dauwtrippen, leverde toch alvast een leuke verrassing op...
Ik zal U daar waarschijnlijk nog wel tegenkomen dit jaar .
Wie weet... Het is in ieder geval een erg mooi gebied, er vloog al vanalles rond. Heb zelfs al een pas uitgeslopen libel gezien, dat moet een van de allereerste geweest zijn.
Een beetje spijtig van dat blaadje voor het rechter oranjetipje.
Een beetje vitten mag toch???
Natuurlijk mag dat. Als je een pincet ofzo bij de hand hebt kun je zo'n blaadje evt. wel uittrekken, maar dan ziet het er ook niet meer natuurlijk uit denk ik.
En nu staat het bloempje er wel helemaal mooi op. Ik vond het nog een goed compromis
Wie weet... Het is in ieder geval een erg mooi gebied, er vloog al vanalles rond. Heb zelfs al een pas uitgeslopen libel gezien, dat moet een van de allereerste geweest zijn.
Nu al een libel ? Da's heel vroeg. Ik was vorig weekend al es geweest, maar toen was er nog niet veel te zien.
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Doet altijd goed om onverwacht zo iets moois te zien!
En nog meer voldoening als je ze er zo goed op krijgt!
Maar misschien inderdaad wel ietwat jammer dat het bloemblaadje er voor zit.. Maar 't is ook wel mooi dat er een bloemetje helemaal in vooraanzicht op staat.
Kheb deze vlinder trouwens nog nooit gezien . Zelfs niet zien rondfladderen .
Comment