Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Prachtig, exact zoals ik ze graag zie en ook maak.
Uit eigen ervaring weet ik hoe moeilijk het is om tot zulk resultaat te komen. En de tijd dat een foto van voor tot achter ragscherp moet zijn ligt ver achter ons.
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Prachtig, exact zoals ik ze graag zie en ook maak.
Uit eigen ervaring weet ik hoe moeilijk het is om tot zulk resultaat te komen. En de tijd dat een foto van voor tot achter ragscherp moet zijn ligt ver achter ons.
Dit soort opname zijn geweldig en erg creatief.
Super gedaan.
Is idd moeilijker dan iets gewoon vrij scherp afbeelden.
Er zit trouwens een kleine zone scherp in maar da's niet gemakkelijk te ontdekken.
Alles is ook bij de opname gebeurd hoor,niks PS
idd heel dromerig effect krijg je hier ,hoe bekom je zoiets ,mist ,rookblazer zetten ,sigarrettenrook blazen ,toch heel mooi uitgevoerd
Roken ? nee hoor, niks vies Patrick.
Gewoon enkele van die bloempjes dicht voor je objectief, die vertroebelen dan in zekere mate het beeld en je blijft in dezelfde kleurtoon, beetje experimenteren met afstand, plaats en diafragma.
Comment