Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
ik heb het gisteren al vermeld die "stack "wordt tegenwoordig meer en meer toegepast ,ikzelf zou nog niet direct weten hoe eraan te beginnen
Geduld hebben
Best beginnen met kleine stacks van 2 beelden zodat je er wat voeling mee krijgt en niet meteen op extreme vergrotingen proberen. Je kunt't eventueel ook oefenen op statische objecten.
Komt dit er zo uit of moet je nog 't een en 't ander retoucheren?
Hangt natuurlijk af van de "homogeniteit" van de foto's waarmee je begint hé. Soms krijg je van die dubbele randjes en die had ik hier aan het.. ahum, neusje van de vlieg. Maar da's snel weggekloond. Er zitten ook wel nog kleine foutjes in die niet zo hard opvallen; er zijn onscherpe plekjes onder het oog en de haartjes rechts boven de vleugel zijn wat vreemd getekend door het stackingsprogramma. Mits wat extra werk valt dat wel nog te verbeteren.
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment