Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
blijf het een mooie vinden
proficiat met je verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Iedereen bedankt voor de verjaardagswensen en sorry dat ik zo laat reageer maar wij zijn juist terug van een zonnige vakantie op Santorini maar allé dat zullen jullie de volgende dagen hier op het forum wel merken
Iedereen bedankt voor de verjaardagswensen en sorry dat ik zo laat reageer maar wij zijn juist terug van een zonnige vakantie op Santorini maar allé dat zullen jullie de volgende dagen hier op het forum wel merken
Allé, late verjaardagswensen dan, sorry
En hoe zat het daar met de bloemekes, ok zeker he ?
Ik zal stillekes zijn, ik zit morgen op Kos hoop ik
En hoe zat het daar met de bloemekes, ok zeker he ?
Ik zal stillekes zijn, ik zit morgen op Kos hoop ik
groeten, frans
Bedankt Frans voor de late wensen
Met de bloemekes was het dik in orde op Santorini en dat zal je hier nog wel zien allé voor jou als je terug bent van je verlof op Kos, veel plezier daar want dat is ook een heel mooi eiland
Comment