Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spielerij met dauw en vlieg
Collapse
X
-
-
Re: Spielerij met dauw en vlieg
In tegenstelling tot vele andere zaken die ik hier in showcase zie verschijnen is dit hier ABSOLUUT op zijn plaats.
Prachtige DOF
BG = OK
Enorm veel detail!
Compo (dus ook uitsnede) = OK
En als ik dan toch even mag vitten: Dat druppeltje op het oog hoefde niet echt voor mij.
Anderen vinden dit misschien juist wel iets extra geven aan de opname.
SeALbe
Comment
-
Stacken op zo'n vergroting en zonder flits is geen makkie.. en dat is je toch aardig gelukt
Wat is de exif van de onderlinge foto's?
Ik zou de exposure ook lichtjes omlaag gehaald hebben denk ik.
En omdat je het zelf zo graag zegt.. je hebt ook wat stofjes
Dat ie er niet helemaal op staat stoort mij ook niet. 'T is 't een of 't ander.Godfroidbrothers.be (Boris)
Comment
-
Dit is super prachtig, een van de mooiste van de laatste maandAlle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SeAlbe Bekijk berichtIn tegenstelling tot vele andere zaken die ik hier in showcase zie verschijnen is dit hier ABSOLUUT op zijn plaats.
Prachtige DOF
BG = OK
Enorm veel detail!
Compo (dus ook uitsnede) = OK
- druppel op oog of niet, dat stoort mij niet maar ik vind het ook geen extra
fransbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
mooi hoormijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SeAlbe Bekijk berichtEn als ik dan toch even mag vitten: Dat druppeltje op het oog hoefde niet echt voor mij.
Oorspronkelijk geplaatst door BoBo_Igor Bekijk berichtStacken op zo'n vergroting en zonder flits is geen makkie.. en dat is je toch aardig gelukt
Wat is de exif van de onderlinge foto's?
Ik heb enkele pogingen ondernomen om te flitsen maar het was een beetje gesukkel. Ik ga nog wat moeten oefenen
Oorspronkelijk geplaatst door BoBo_Igor Bekijk berichtEn omdat je het zelf zo graag zegt.. je hebt ook wat stofjes
Op f/32 willen ze nog wel eens tevoorschijn komen
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichtheel mooi scherp en goeie bg...
ben je met de plantenspuit op jacht geweest? of kwam hij juist uit bad?
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtIk doe maar wat......ja ja
Als je dit soort foto's maakt zonder dat je weet wat je doet moet je dringend met de lotto meespelenOver het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
Comment