Je mag het idd niet forceren. Maar dit formaat is eigenlijk te klein. Het is beter de Flickr link te volgen en daar de 1024 pixel versie te selecteren. Heb je een 1920 pixel scherm dan kan je het max formaat selecteren. De kijkafstand moet je ook trachten te bepalen. Te dicht gaat niet, maar veel te ver ook niet. Daarom is de 900 pixel breedte te klein op BD.
Beste methode is je vinger in het midden van het schermbeeld houden endan je vinger naar je ogen brengen. tracht steeds naar je vinger te kijken, ook heel dicht bij je ogen. Dit is het ideaal uitgangspunt om de 2 beelden te zien samensmelten. Eens je zover bent zal de inspanning kleiner worden. Maar vooral in het begin mag je dit niet forceren.
Jammer lukt het mij niet helemaal om 3D te zien, ik heb al uren op zo'n plaatjes scheel gekeken (letterlijk & figuurlijk ) en het is mij ooit maar 1 keer gelukt scherp te kunnen stellen.
alle we mogen nog eens allemaal scheel aan kijken
deze mooie even voor je verjaardag terug naar boven gehaald
proficiat met je verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment