Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ewel, Hilde, nu doe je me toch twijfelen welke ik de mooiste vind....
Ik heb ze nu beiden naast elkaar al voor minuten lang bekeken en het blijven twee topfotos (restje en deze)
Maar ik heb toch een voorkeur voor deze: Compo, scherpte, DOF, belichting,....etc
Enkel door de kleurstelling, meer contasterent, verkies ik deze
Voor mij een HOF-plaat
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
morgen eentje met een volledige weerspiegeling.
deze en de vorige wou ik zo dicht mogelijk komen en moest ik dus een stukje weerspiegeling opofferen...
alweer ne toffe, knappe foto
mi deze heeft iets meer door zijn contrasten, lijken nu wel gouden blaadjes
Wat absoluut niet wil zeggen dat de andere slecht is
ben ook curieus hoe je dit klaar krijgt, als we uw geheim mogen kennen
weer een hele mooie en vlijmscherp Alleen spijtig dat een stukje van de weerkaatsing buiten de foto valt
ook mijn gedacht had liever een volle spiegeling gezien
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment