Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Met deze crops is die best zo.
De bloem geeft een horizontal vlak en dus past het horizontale 3-luikje er super bij
Knappe shots, goeie crops en levendige kleuren
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
ik had bv om de 3 "losse" fotokes telkens maar een heel fijn zwart lijntje gezet
die 3 dan in een grotere kader geplaatst die wit is maar met een even fijn zwart lijntje er omheen.
Een bedenking bij de foto's:
2 en 3 zijn vrij abstract, ik zou voor de 1 ook minder "bloem" in zijn geheel tonen maar er meer in detail op ingaan ...
...ik had bv om de 3 "losse" fotokes telkens maar een heel fijn zwart lijntje gezet
die 3 dan in een grotere kader geplaatst die wit is maar met een even fijn zwart lijntje er omheen.
Over kleuren en smaken kun je niet discuteren. Persoonlijk vind ik het zwarte (zoals het nu is) een mooie combinatie met het rood en brengt mooi balans tegen de felle rode kleur wat wit minder zal doen. Dus mijn smaak: zo laten
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment