Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
knap gedaan met dat wit, al had het wit nog wel wat frisser gemogen.
grt,bouk.
ik volg bouk in verband met het wit
maar wel een mooie narcis
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
knap gedaan met dat wit, al had het wit nog wel wat frisser gemogen.
grt,bouk.
voor mij niet alleen het wit ,maar ik vind dat het geel ook iets meer zou mogen stralen ,miss iets meer verzadiging ,is een beetje flets nu ,maar toch knap gedaan
Waarom dan iso500?
De foto is niet mis hoor maar hier kon je meer uithalen. Ik zie nogal wat ruis.
iso lager en f getal hoger: minder ruis en meer detail. Dit is enkel mijn mening
Waarom dan iso500?
De foto is niet mis hoor maar hier kon je meer uithalen. Ik zie nogal wat ruis.
iso lager en f getal hoger: minder ruis en meer detail. Dit is enkel mijn mening
Van personen met een mening zoals jij kan ik alleen maar bij leren, dus dank je wel!
Ik ga er zeker volgende keer beter opletten!
Ik had Iso 500 gekozen omdat het nog vrij donker was,
en voor meer detail...
F getal hoger is toch ook minder detail?
Of ben ik nu mis?
Van personen met een mening zoals jij kan ik alleen maar bij leren, dus dank je wel!
Ik ga er zeker volgende keer beter opletten!
Ik had Iso 500 gekozen omdat het nog vrij donker was,
en voor meer detail...
F getal hoger is toch ook minder detail?
Of ben ik nu mis?
Ik druk mij misschien verkeerd uit maar ik bedoel bv: iso 100 - f/14
Het mag nog vrij donker zijn... als je op statief werkt kan dit geen probleem zijn.
Ik druk mij misschien verkeerd uit maar ik bedoel bv: iso 100 - f/14
Het mag nog vrij donker zijn... als je op statief werkt kan dit geen probleem zijn.
Comment