Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Witte Ranonkel
Collapse
X
-
-
-
Re: Witte Ranonkel
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichtscherpte juist op het hartjegroetjes
hildeGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtmaar mis hier wat ruimte aan de linker zijde
was mijn bedoeling, eens een andere compositie
blijkbaar niet zo best idee
Comment
-
Ik had liever een vierkante crop gezien, daarmee vallen de minder "witte" bloemblaadjes weg.
Krijgt bovendien de bloem, of de foto van de bloem meer evenwicht en komt het gebrek aan ruimte aan de linkerzijde minder "storend" (erg) over ?
Grtz"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk berichtIk had liever een vierkante crop gezien, daarmee vallen de minder "witte" bloemblaadjes weg.
Krijgt bovendien de bloem, of de foto van de bloem meer evenwicht en komt het gebrek aan ruimte aan de linkerzijde minder "storend" (erg) over ?
Grtz
Comment
-
De scherpte zit goed. Een vierkante crop lijkt me inderdaad ook beter. Maar 'k vind het geheel wel nogal donker/grijs...
Comment
-
upgrade
Lambert Jan, bopatje en elwee
ziet er al heel wat beter uit voor mij toch en vr jullie ?
bedankt vr de tip
Comment
Comment