Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kom binnen
Collapse
X
-
-
Re: Kom binnen
compo is goed maar de scherpte niet hoor.
kleuren mogen ook iets aangezet worden.
denk dat je anders/beter zou moeten belichten?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
vond uwe (help) beter
Comment
-
vind dat kussentje toch mooi hoor ,het geheel kon miss ietsje scherper ,ik weet niet met welke lens je dit hebt genomen ,maar dat je dit bv met mijn 105 mm heel moeilijk haarscherp kan krijgen doordat het zo klein is ,mocht miss wel ietsje meer verzadiging in zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtvind dat kussentje toch mooi hoor ,het geheel kon miss ietsje scherper ,ik weet niet met welke lens je dit hebt genomen ,maar dat je dit bv met mijn 105 mm heel moeilijk haarscherp kan krijgen doordat het zo klein is ,mocht miss wel ietsje meer verzadiging in zitten
nu ja tzal wel zo zijn zeker da hij nie scherp is als er het zoveel zeggen .Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.
MVG FLOWER Canon7D
Comment
-
-
Oeps, hier is iets abnormaals gebeurd, dit zijn we van flower niet gewoon.
Nu ja, als je dat kussentje met het blote oog niet kan zien (lees ik nu) vind ik het toch straf gedaan hoor.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flower Bekijk berichtMet 100mm macro van canon, met het blote oog is da kussentje nie te zien .
nu ja tzal wel zo zijn zeker da hij nie scherp is als er het zoveel zeggen .þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk berichthoe dicht zit je op je onderwerp?Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.
MVG FLOWER Canon7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtOeps, hier is iets abnormaals gebeurd, dit zijn we van flower niet gewoon.
Nu ja, als je dat kussentje met het blote oog niet kan zien (lees ik nu) vind ik het toch straf gedaan hoor.
Grtz, RFAlleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.
MVG FLOWER Canon7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flower Bekijk berichtOch een 30 cm zeker
kweenie vind de foto raar...
als ik je andere foto's vergelijk met deze...
vind ik je andere foto's zeer mooi en zeer aangenaam kijken
en dit maar een misbaksel...
ik zou dit nog eens opnieuw proberen met een betere belichtingþú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
Comment