Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
de felle kleuren passen in dit plaatje
maar inderdaad anders dan andere
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
knappe foto maar die "vette meeldraden daar mocht er wel ene minder van zijn.
Kaders beoordelen ??? het gaat eerst en vooral toch om de foto
maar vooruit, dat eerste kader daar is niks mis mee, dat 2e ??? ik had direct een soort overdreven rouwgevoel, als het in de kleur van de foto is en heel subtiel dan gaat het nog, maar dit ?
Allé, liever een goede foto met een slechte kader dan het omgekeerde
een specialleke hoor Karel ,over uw kader ga ik mij niet uitspreken ,maar ik vind hoe subtieler het kader ,hoe meer aandacht er naar de foto gaat,als er over het kader wordt gesproken wil dat voor mij ook zeggen dat de aandacht weggetrokken wordt van de foto
een specialleke hoor Karel ,over uw kader ga ik mij niet uitspreken ,maar ik vind hoe subtieler het kader ,hoe meer aandacht er naar de foto gaat,als er over het kader wordt gesproken wil dat voor mij ook zeggen dat de aandacht weggetrokken wordt van de foto
Dankje Patrick! Het is zeker niet te bedoeling om te kiezen wat je het beste vindt... Ik heb het tweede kader gemaakt op basis van een coment...Het leek me wel wat, en het resultaat beviel me ook, heb ze dan maar beiden laten staan...
Hoe dan ook de foto blijft het belangrijkste, laat daar geen twijfel over zijn. Ik zou een van beiden kunnen verwijderen, maar dan zullen nieuwe lezers er geen snars meer van begrijpen vrees ik...
Comment