Bedankt voor het kijken!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het landschap van een roos
Collapse
X
-
-
Re: Het landschap van een roos
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtRoos staat er mooi op.
Mis toch wat scherpte en details in de blaadjes.
groetjes
moniq
fransbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk berichtik vind dit soft prachtig! Scherp haalt voor mij de sfeer weg.
Scherp heeft best z'n functie ,maar onscherp = soft ook, voor mij.
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk berichtik vind dit soft prachtig! Scherp haalt voor mij de sfeer weg.
Scherp heeft best z'n functie ,maar onscherp = soft ook, voor mij.Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.
MVG FLOWER Canon7D
Comment
-
Dankje voor de reacties tot nu toe! Het doet me goed dat ook dat 'softe' wordt geapprecieerd. Het is dan ook een teder plaatje...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtIk dacht net hetzelfde ! Zacht, teer en helder ! Samen met de eigenzinnige maar leuke kadering zorgt dit voor een opvallende plaat !
Greetz, KariboeGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Comment