Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nogmaals bedankt voor de positieve kritieken. Ik was bovendien vergeten hem bij de omzetting en nabewerking hem lichtjes te verscherpen. Anders ziet hij er dus zo uit. Het maakt niet alles goed maar geeft misschien toch nog wel een verschil.
Ik vind het altijd straf dat mensen op zo'n formaat kunnen oordelen over scherpte.
Persoonlijk ervaar ik nergens storende onscherpte.
Prima foto, al had ik het zweefvliegje iets hoger in het kader geplaatst zodat de bloemetjes onderaan niet/minder afgeknipt worden. Mooie achtergrondonscherpte!
Nogmaals bedankt voor de positieve kritieken. Ik was bovendien vergeten hem bij de omzetting en nabewerking hem lichtjes te verscherpen. Anders ziet hij er dus zo uit.
Comment