Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ik geef niet op
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: ik geef niet op
voor mij is het een schoontje geworden!Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
http://gallery.atsharp.com
-
De compo vind ik erg goed.
Het blad (onderwerp) is iets te donker in het midden en heeft te weinig details, waardoor het eerder een donker vlek wordt. Mijn mening hé!
De BG is dan weer heel knap.
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
lijkt wel op een vlerenmuis met z'n uitgestrekte vleugels
is een schoontjeGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
heel veel detail in het blad, en mooi met die uitgelichte partijen...
de titel is leuk gevonden, ik zag direct in mijn verbeelding het blad met alle macht en allebei zijn 'armpjes'? proberen te blijven hangen....
groetjes
hildegroetjes
hilde
Comment
-
-
Idem voor mij, en ik vindt die diagonalen in de bg zo mooi , spijtig dat in het midden rechts een kruis ontstaat die mijn ogen wegtrekt van het blad, maar daar is zeker wat aan te doen,maar dat mag geen afbreuk zijn, het blijft een knappe, grt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtlijkt wel op een vlerenmuis met z'n uitgestrekte vleugels
is een schoontje
bedankt vr de respons
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk berichtIdem voor mij, en ik vindt die diagonalen in de bg zo mooi , spijtig dat in het midden rechts een kruis ontstaat die mijn ogen wegtrekt van het blad, maar daar is zeker wat aan te doen,maar dat mag geen afbreuk zijn, het blijft een knappe, grt
kan dit kruis echt niet vinden, of is het die iets witte lijn die naar rechts naar boven wijst, welke computer en scherm gebruik je ik heb hier maar ne MAC van 20"
moniq
bij mij is het ook iets donkerder dan de rest maar ik zie toch nog detail in het donkere midden gedeelte
@ iedereen bedankt vr de toffe respons en opmerkingen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtguido.g
kan dit kruis echt niet vinden, of is het die iets witte lijn die naar rechts naar boven wijst, welke computer en scherm gebruik je ik heb hier maar ne MAC van 20"
moniq
bij mij is het ook iets donkerder dan de rest maar ik zie toch nog detail in het donkere midden gedeelte
@ iedereen bedankt vr de toffe respons en opmerkingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtMooi vastgelegd
Proficiat met je verjaardag!
Comment
Comment