Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Al mijn foto's krijgen max een behandeling van 3min in psp, en dan blijft het nog bij een beetje contrast en/of kleur bijsteken, een beetje croppen en/of rechtzetten, en soms een beetje verscherpen, en dat is het
Ligt dit aan mij, maar ik zie een licht storende halo rond de bloem en steel
is dit bewust gekozen, ik ben er niet zo'n fan van
Hé Mriya en Ingrid,
Ja, idd, er zit een soort halo ronde de steel en de bloem, dit komt denk ik door de bewerking die ik deed in ps...die bewerking maakte de kleuren levendiger, maar tja, er verscheen ook die halo, en om die weg te werken...
Comment