Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Roosjes in een vaasje
Collapse
X
-
-
Re: Roosjes in een vaasje
belichting kon ihmo beter: bepaalde delen zijn nog te donker ( geen detail) en bepaalde rozen delen te fel .
off topic: roosjes hebben hun beste tijd achter de rugmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtbelichting kon ihmo beter: bepaalde delen zijn nog te donker ( geen detail) en bepaalde rozen delen te fel .
off topic: roosjes hebben hun beste tijd achter de rug
Voor mij is de foto dus geslaagd, ook qua licht IMHO.
Grtz. Peter
Comment
-
-
-
op zich een mooie...
qua belichting heb ik zeker geen moeite met de donkere delen maar de 'te' felle rode delen waarin geen doortekening meer zit trekken voor mij toch te veel de aandacht...(met name bovenop de grootste roos)
Comment
-
Ieder zijn inzichten qua kleuren en belichting, persoonlijk vind ik dit best een mooie foto, alleen, de foto staat scheef.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtIeder zijn inzichten qua kleuren en belichting, persoonlijk vind ik dit best een mooie foto, alleen, de foto staat scheef.
Grtz, RF'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ho-Merris Bekijk berichtVind dit best wel een mooie belichting. De positie van de foto stoort mij wel (scheef en imho van te hoog genomen)...
Mvg.
Het is wel degelijk de vaas die scheef staat en niet de foto.
Allemaal bedankt voor de comments.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
Comment