gr Luc
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wachten op een insect voor nakomelingen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Wachten op een insect voor nakomelingen
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtHeel knappe BG maar in de voorgrond had ik liever wat meer scherpte,wat niet wil zeggen dat het geen mooi resultaat is.
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
-
Voor mij veel te donker en somber.
Voor insecten moet je er sprankelender uit zien.
Als ik de download onderwerp aan 'autolevels' in PS-elements worden de lila haartjes op de stamper zoveel mooier tegen de groengele achtergrond.
Nu is 't maar niks.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtHeel knappe BG maar in de voorgrond had ik liever wat meer scherpte,wat niet wil zeggen dat het geen mooi resultaat is.ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtHeel knappe BG maar in de voorgrond had ik liever wat meer scherpte,wat niet wil zeggen dat het geen mooi resultaat is.
Comment
-
maar vind het heel knap van je dat je steeds je de energie en tijd vind on ons te verwennen met je plaatjesGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Comment