Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bladwijzer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bladwijzer

    Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties.


    Bedenking in de rand. Is er hoegenaamd een bezwaar tegen het posten van een zomerse macro in de wintermaanden? Showcase is toch geen fotoblog? Waarom moeten de foto's overeenstemmen met de klimatologische omstandigheden van het moment? Het gaat toch over de foto.

    Dit is een positief pleidooi om hier van af te stappen en het jaar rond goeie macro's te posten, ongeacht wanneer ze gemaakt werden. I.p.v. alle juffers, libellen, paddenstoelen, vlinders, ... samen te proppen op een paar maand zouden we dan altijd kunnen genieten van deze schoonheden.
    Je maakt mij niet wijs dat er geen verborgen pareltjes in sommige fotoarchieven zitten.
    Het is fijn als je in de winter zo een mooie zomerse macro ziet
    Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

    MVG FLOWER Canon7D

    Comment


    • #17
      Re: Bladwijzer

      Knappe bladwijzer Jan. Rustige compositie, mooie contrastkleuren met je naamgenootvlindertjes.

      Ik vind ook niet dat onderwerpen de seizoenen moeten volgen. Eerlijk gezegd, denk ik dat dit de monotonie van sommige periodes kan doorbreken. 20 foto's van blauwtjes op 1 dag is nu ook niet bepaald origineel of verrassend . Wat variatie zal het leuker houden.
      Marleen
      It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
      http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

      Comment

      Working...
      X