Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi, maar ik zou ook eens een crop met enkel de drie onderste 'krullen' proberen om op die manier de donkergroene stukjes uit de achtergrond weg te werken.
Heel mooi hoor, mooie kleurtjes ook en goed opgemerkt ook
misschien boven en links wat van het onscherpe wegcroppen maar niet echt veel dan komt dat druppeltje automatisch iets centraler wat naar mijn idee de compo ook wat ten goede zou komen denk ik
Mooi, maar ik zou ook eens een crop met enkel de drie onderste 'krullen' proberen om op die manier de donkergroene stukjes uit de achtergrond weg te werken.
was ook mijn gedacht...
die druppel hangt er nu niet meer zodat je nog eens kan proberen zeker
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
met arendsogen rondgekeken blijkbaar! dat je die vindt?
mooi op plaat gezet, misschien kan je hem nog vinden met dit gure weer om bovenstaande reacties eens te proberen?
Knap gezien en vastgelegd, voor mij is deze ok die overgang van scherp nr die onscherpte, diagonale lijn, maar zoals mij voorgangers melden, als alternatief, eens een beetje croppen zodat de aandacht iets meer op de druppel wordt gelegd
Comment