Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie high-key stijl foto.
Weer een bredere kijk op de wereld.
Veel plezier ermee en de beste wensen voor 2010.
Laat de resultaten maar zien.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
knappe foto !
en? het studiotentje vlot terug in mekaar geplooid?
kheb eentje gekregen voor mijn nieuwjaar...maar ik denk dat ik het uitgevouwen hou...krijg het echt nie in mekaar pfff...
knappe foto !
en? het studiotentje vlot terug in mekaar geplooid?
kheb eentje gekregen voor mijn nieuwjaar...maar ik denk dat ik het uitgevouwen hou...krijg het echt nie in mekaar pfff...
groetjes
hilde
Tentje gaat hier heel vlotjes terug in elkaar hoor. veel succes en plezier met je aankoop en laat hier ook eens wat zien hé...
Inderdaad, hiermee heb ik een koopje kunnen doen. Moet zijn van rond 1985 maar is in nieuwstaat. Geen stofjes, krassen, fungus of dergelijke. Ook heel vlotjes scherp te stellen en diafragma-ring werkt top
Het is leuk fotograferen met een Prime lenske dat manueel in te stellen is (scherpstelling en diafragma )
Comment