Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar bouk en Rikske_007, dit zijn geen studio-handjes hé, wel handjes van spelende kinderen uit mijn klas, puur natuur dus.
Mss wel vuile nageltjes, maar oh zo schattig, niet?
Het gaat om een kerstbal, die nu in onze kerstboom hangt.
Maar bouk en Rikske_007, dit zijn geen studio-handjes hé, wel handjes van spelende kinderen uit mijn klas, puur natuur dus.
Mss wel vuile nageltjes, maar oh zo schattig, niet?
Het gaat om een kerstbal, die nu in onze kerstboom hangt.
Toch bedankt om te kijken.
groetjes
moniq
Foto is wel technisch OK , maar voor de rest zegt die mij absoluut niets.
Dat het een kinderhandje is, kan ik niet zien en dat rouwrandje is toch wel een storende factor. Zelfs die kerstbal is voor mij niet herkenbaar.
Maar dat is uiteraard mijn mening.
Mvg.
Robert
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Heel mooi Moniq
Het vuil onder de nageltjes stoort mij absoluut niet... is toch normaal bij kinderen. Als ze te netjes zijn zou ik mij meer zorgen maken.
thx voor je reactie nice_nicce, maar op mijn computer (powerBook G4 Mac) is geen paarse schijn te zien.
Op het handje en juist onder de kerstbal merk je wel een paars lintje waarmee ik de kerstbal ophang.
Is het dat wat je bedoelt?
thx voor je reactie nice_nicce, maar op mijn computer (powerBook G4 Mac) is geen paarse schijn te zien.
Op het handje en juist onder de kerstbal merk je wel een paars lintje waarmee ik de kerstbal ophang.
Is het dat wat je bedoelt?
groetjes
moniq
Nee, de schijn volgt de vorm van de arm.
ik zit nu op een andere computer en hier ziet het niet paars maar blauw.
Using the camera to defeat the habit of not seeing
Comment