Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze heb ik deze zomer vastgelegd, hij vluchtte voor mij en mijn camera en belandde in deze benarde situatie, heb hem dan maar geholpen en terug op zijn braamblad in de zon geplaatst waar hij zat voor ik er aankwam
mooi vastgelegd ,staat er mooi scherp op ,vind het alleen een beetje spijtig dat zijn pootje er ook niet scherp op staat en dat dat wazig twijgje er juist overheen loopt ,maar ja op zo'n kort moment heb je soms geen keus
Tof plaatje ! Hij hangt er echt een beetje beteuterd bij !
heeft zo te zien last van z"n buikje blijkbaar te veel vliegen gegeten
maar wel een leuke
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment