Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Top qua waarneming, die roofvliegen zijn echt machtige beesten
Als registratie voldoet dit wel denk ik, lekker scherp op de kopjes.
Flits is absoluut niet storend.
Puntje van kritiek: ik had m'n camera iets gekanteld zodat die wat meer evenwijdig met de lijfjes van de insecten was gekomen. Op die manier heb je een iets minder drastisch verlies van scherpte. Nu blijf ik een beetje op m'n honger zitten door de grote onscherpe partijen in de foto.
Nog een tip: meestal zijn insecten beter benaderbaar als ze aan het eten (of paren) zijn. Waarschijnlijk had je dus genoeg tijd om verschillende standpunten uit te proberen.
Comment