Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je tweede vind ik zeer mooi; echt sprookjesachtig.
De eerste zegt mij niet zoveel en hier vind ik ook wat weinig scherpte.
doe mij ook maar je tweede
voor de eerste mis ik inderdaad wat aan scherpte
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Goh Hilde, erg mooi opgevat en beide subliem en superzacht van kleur.
Persoonlijk vind ik je eerste de mooiste van kleur, hij heeft voor mij ook meer mysterie in zich dan de tweede. Maar ik denk dat een heel klein beetje meer scherpte op de meeldraadjes nóg beter zou zijn en die is er wel in de tweede.
Groetjes, Marleen
Hoi bedankt voor de reacties. Het was mijn eerste poging met de omgekeerde lens. De meeldraadjes zijn nauwelijks te onderscheiden met het blote oog. (althans met het mijne :-)) De blaadje ertussen al helemaal niet. Die twee opstaande blaadjes zijn nog geen centimeter. Ik was al heel blij dat ik wat Dof heb (diafragma helemaal open), maar idd op de eerst foto spijtig genoeg wat te weinig scherpte
Comment