Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik volg
Gewoon uit interesse, hoe kom je aan zo'n foto's is dit in een studio gedaan?
zoals je in Ng kunt lezen: gewoon in mijnen hof op een takje , zwart papier vanachter en links en rechts een flits op statieven.
Mijn bedoeling was gewoon de bidsprinkhaan te fotograferen en plots daalde een spin af op het takje.
en de rest zie je.
zoals je in Ng kunt lezen: gewoon in mijnen hof op een takje , zwart papier vanachter en links en rechts een flits op statieven.
Mijn bedoeling was gewoon de bidsprinkhaan te fotograferen en plots daalde een spin af op het takje.
en de rest zie je.
bij deze confrontatie werd spiderman gewoon weggekatapulteerd door mr goblin
Dat was eigenlijk het eerste wat mij opviel toen ik de foto zag
Voor de rest wil ik je ook feliciteren met al je nominaties en publicaties, deze zijn meer dan terecht
vooral die eerste foto is gewoon fenomenaal! van sublieme timing gesproken!!
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
Comment