Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ja weinig reactie he ,ik moet eerlijk zijn ,ik heb ook eerst goed moeten zoeken hoe deze foto in elkaar steekt ,tot ik het ineens doorhad ,voor jou spreekt dit vanzelf omdat je zelf die foto gemaakt hebt ,ik zelf zou deze foto op beoordeling hebben gezet ,en daar zou je meer kans op reacties en beoordeling maken dan hier
Het wit in de foto is veel te hard (ik mis detailes in de vacht van de kat) en de scherpte is erg beperkt (zeer kleine DOF)
Het idee is wel leuk en de compositie is OK.
@bopatje: Het was inderdaad de bedoeling van een iets abstractere foto te maken, zal misschien in het vervolg wegblijven van showcase, als dat me meer reacties oplevert.
@Fekke: Op mijn monitor zie wel nog details in het wit. En volgens histogram is er ook niets uitgebrand.
Comment