Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
(maar vraag me toch af hoe die witte pixels in je foto komen, of zie ik dit alleen?)
Ja je hebt gelijk Mbili ,je ziet het goed ,ik heb er al een tijdje last van ,meestal verwijder ik ze in PS (hier vergeten)maar ik heb hier al eens willen die vraag stellen, wat de reden zou kunnen zijn,miss vervuilde sensor ,het zijn heldere punten (gelijkend op sterretjes ) ,als er iemand daar eens een antwoordt zou kunnen op geven zou je mij daar een plezier mee doen,dank
veel dank voor deze toffe reacties ,de eerste was er eigenlijk bijgeplaatst om een contrast te creëren met de 2de ,en naar de reacties te zien is dat blijkbaar mooi gelukt ,tot devolgende
eerste is 2 stops te donker, maar zelfs op de juiste belichting is het niet echt mijn ding
de tweede is wel heel mooi
je moet hem eens croppen tot 2/3 formaat, dan is ie nog mooier!
Comment