Knap gedaan hoor... een en drie vlammen eruit !
Mag ik de tweede wat gewoontjes vinden misschien en in elk geval iets teveel opgescherpt...
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
doe mij maar een en drie monique
ik hou wel van deze beperkte DOF
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Derde ook voor mij de beste. Maar, ziet dan niemand die storende blokjes ???
Mvg.
Dank om dit te melden. Toen jij die blokjes zag, zag ik die hier niet, maar intussen wel.
Ik laad bij Photobucket foto's op met een typische grootte tussen 200 en 300KB, waarop er geen blokjes te zien zijn. Maar momenteel krijg ik foto's terug van Photobucket van <100KB De blokjesvorming gebeurt in de verkleining door Photobucket!
Er zijn al meer forumleden die dit probleem met Photobucket hebben.
Wordt vervolgd...
Dank om dit te melden. Toen jij die blokjes zag, zag ik die hier niet, maar intussen wel.
Ik laad bij Photobucket foto's op met een typische grootte tussen 200 en 300KB, waarop er geen blokjes te zien zijn. Maar momenteel krijg ik foto's terug van Photobucket van <100KB De blokjesvorming gebeurt in de verkleining door Photobucket!
Er zijn al meer forumleden die dit probleem met Photobucket hebben.
Wordt vervolgd...
groetjes,
moniq
Ik gebruik Tinypic en daar heb ik er nog nooit problemen mee gehad. Photobucket heeft op BD al verschillende klachten gekregen.
[center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300
Comment